10.1.17.  ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ


Нормативна база:


1. Наказ Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів» від 17.02.2003 р. № 792.

2. Наказ Міністерства транспорту України «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт  дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» від 30.03.1998 р. № 102.


Правила  поширюються  на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності,  які надають послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів та їхніх складових.


Виконавець надає Замовникові інформацію про найменування свого підприємства,  місцезнаходження (місце  проживання), режим роботи,  номер контактного телефону. Ця інформація зазначається на вивісці підприємства (підприємця), організації  ([1] пункт 1).


У  разі тимчасового  припинення діяльності Виконавець інформує Замовників про дату припинення робіт і термін відновлення діяльності підприємства ([1] пункт 2).


Виконавець   до   укладення   договору   надає   Замовнику необхідну,  доступну і достовірну інформацію щодо переліку робіт з технічного обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів (далі - ДТЗ) та їхніх складових частин.

Зазначена інформація  надається у спеціальних місцях, у яких здійснюється  приймання  і видача замовлень. Виконавець надає нормативно-правові  акти  та  документи,  з  якими  Замовник  може ознайомитися до того, як звернеться за послугами.

Виконавець у  зручному  та доступному для Замовника місці розміщає:

- копію свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;

- Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних засобів;

- інформацію про послуги, що надаються, з визначенням їхньої трудомісткості  та вартості (ця інформація може зберігатися окремо на паперових носіях чи в пам'яті комп'ютерів);

- зразки договорів з додатками, наряду-замовлення,   які оформлюються Виконавцем за згодою Замовника;

- інформацію про гарантійні зобов'язання Виконавця;

- порядок пред'явлення і задоволення претензій;

- Закони України "Про дорожній рух", "Про транспорт", "Про автомобільний  транспорт", "Про захист прав споживачів";

- інформацію про  режим  роботи  і  обслуговувальний  персонал, телефонні номери органів виконавчої влади, Державтоінспекції, територіальних  органів  у   справах   захисту   прав   споживачів Державного  комітету  України  з  питань технічного регулювання та споживчої політики,  зразки оформлення документів, а також про порядок обслуговування   громадян,   які  користуються  пільгами відповідно до законодавства;

- інформацію про ціни на матеріали, складові частини ДТЗ;

- інформацію про повне найменування Виконавця, місцезнаходження (місце   проживання),  номери  телефонів,  прізвище,  ім'я  та  по батькові керівника (власника);

- книгу скарг і пропозицій  ([1] пункт 3).


технічне обслуговування


- операція  чи комплекс операцій із задоволення  вимог,  установлених  експлуатаційною  чи   сервісною документацією   ДТЗ   як  умова  забезпечення  відповідності  його експлуатаційних  характеристик  вимогам  виробника  і  нормативних документів ([1]).


ремонт


- комплекс  операцій  щодо відновлення справності або роботоздатності виробів та відновлення ресурсів виробів  чи  їхніх складових частин ([1]).


дорожній транспортний

засіб ( ДТЗ)


- транспортний засіб,  призначений  для  експлуатації  переважно на автомобільних дорогах загального користування усіх категорій  і  сконструйований згідно з їхніми нормами ([1]).


складова частина

дорожнього транспортного

засобу 


- деталь, складальна  одиниця  чи  комплектувальний виріб,  які відповідають вимогам  конструкторської  документації  ДТЗ  або   допущені   для застосування в ДТЗ за прямим призначенням рішенням його розробника (утримувача оригіналів конструкторської документації)  ([1]).


Мета технічного обслуговування і ремонту – підтримування дорожніх  транспортних засобів у технічно справному стані та належному    зовнішньому  вигляді, забезпечення  надійності, економічності, безпеки руху та екологічної безпеки  ([2] пункт 1.2).


Технічний стан ДТЗ повинен відповідати вимогам нормативних документів ([2] пункт 2.1).


технічний стан


- сукупність схильних до зміни в процесі виробництва чи експлуатації якостей виробу, яка характеризується в певний момент часу ознаками, встановленими технічною документацією на цей виріб  ([2] пункт 1.3).


Система технічного обслуговування і ремонту ДТЗ передбачає:

- підготовку до продажу (пункти 3.2 – 3.3);

- технічне обслуговування в період обкатки (пункт 3.4);

- щоденне обслуговування (пункти 3.5 – 3.8);

- перше технічне обслуговування (ТО-1) (пункт 3.9);

- друге технічне обслуговування (ТО-2) (пункти 3.10);

- сезонне технічне обслуговування (пункт 3.11);

- поточний ремонт (пункти 3.12 – 3.13);

- капітальний ремонт (пункти 3.15 – 3.16);

- технічне обслуговування під час консервації ДТЗ (пункт 3.21);

- технічне обслуговування та ремонт ДТЗ на лінії ([2] пункт 3.1).


система технічного

обслуговування та

ремонту  техніки

- сукупність  взаємопов'язаних  засобів,   документації   технічного обслуговування   і   ремонту   та  виконавців,  які  потрібні  для підтримування і  відновлення  якості  виробів,  що  входять  у  цю систему  ([2] пункт 1.3).


підготовка до  продажу


- комплекс операцій чи операція щодо виявлення та усунення усіх несправностей,  які виникли  в  процесі транспортування і зберігання ДТЗ та підготовки їх до використання  ([2] пункт 1.3).


Виконавець на вимогу Замовника надає йому іншу інформацію, яка стосується договору і послуг.

У разі  надання  послуг поза підприємством (ремонт у дорожніх умовах,  транспортування в  зону  ремонту)  Виконавець  на  вимогу Замовника ЗАБЕЗПЕЧУЄ можливість   ознайомлення   його  з  цими Правилами  ([1] пункт 4).


Надання послуг здійснюється за зверненням Замовника чи за його попередньою заявкою,  яка реєструється в  журналі  реєстрації заявок.

За заявкою Виконавець визначає дату, час представлення ДТЗ (складових) і його (їхньої) документації для надання послуг.

У разі звернення без попередньої  заявки перевага надається Замовнику, який зробив заявку  ([1] пункт 6).


Послуги надаються Замовнику за умови пред'явлення ним:

- документа, що засвідчує особу Замовника (паспорт, посвідчення для фізичних осіб і довіреність для представників юридичних осіб);

- свідоцтва про реєстрацію ДТЗ;

- документа, який  підтверджує  право Замовника на користування ДТЗ, якщо він не є його власником ([1] пункт 7).


Послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ чи  його складових  частин  надаються Замовникові за письмовим договором чи за  усною  угодою  ([1] пункт 8).


Договір  ПОВИНЕН  мати істотні умови відповідно до статті 28 Закону України "Про автомобільний транспорт".

У  разі надання  послуг у присутності  Замовника, коли  немає потреби залишати ДТЗ (його складові) на відповідальне збереження у Виконавця чи замінювати складові частини ДТЗ, послуги оформлюються рахунком-фактурою і нарядом-замовленням. В останньому обов'язково робиться запис про  гарантійні зобов'язання (якщо вони передбачені цими Правилами), а підпис засвідчується печаткою.

    Договори між  Замовником і Виконавцем реєструються  в журналі

Реєстрації  ([1] пункт 9).


відповідальне збереження


- комплекс   організаційних    і технічних  заходів  Виконавця,  які  гарантують  зберігання  майна власника транспортного засобу в повній  відповідності  з  вимогами експлуатаційної  чи  нормативної документації протягом строку,  що встановлюється в оформленому письмово договорі із Замовником  ([1]).


Послуги,   які  надаються  у  присутності  Замовника  без надання   Виконавцем   гарантійних    зобов'язань  (підкачування пневматичних  шин,  роботи  щозмінного  технічного обслуговування, діагностичні роботи без втручання у конструкцію ДТЗ тощо),  можуть оформлятися лише видачею платіжного документа, що засвідчує оплату робіт  ([1] пункт 10).


У разі виникнення необхідності виконання додаткових робіт, не передбачених договором (нарядом-замовленням), складається дефектна відомість. Виконавець письмово повідомляє про це Замовника.

Надання послуг тимчасово припиняється до укладення додаткової угоди між Замовником і Виконавцем ([1] пункт 11).


Фізичні    особи,    які    мають   пільги,   установлені законодавством, обслуговуються позачергово ([1] пункт 12).


Виконавець забезпечує відповідальне збереження ДТЗ (їхніх складових) Замовника в період надання послуг  ([1] пункт 14).


Приймання ДТЗ (його складових) здійснюється у присутності власника чи його уповноваженого представника в такому порядку:

- розбір супровідної документації і заявок Замовника;

- перевірка технічного стану ДТЗ (його складових);

- виявлення зовнішніх пошкоджень і дефектів з оформленням відповідного документа;

- оформлення акта  передання-прийняття ДТЗ (його складових) для

надання послуг з технічного обслуговування і ремонту ([1] пункт 15).


Акт передання-прийняття ДТЗ (його  складових) для   надання   послуг  з  технічного  обслуговування  та  ремонту складається у двох примірниках.  Обидва примірники мають  однакову юридичну силу ([1] пункт 16).


Для надання послуг приймаються ДТЗ чи їхні складові, які відповідають вимогам документації підприємства-виробника  ([1] пункт 17).


Замовник заправляє паливні баки ДТЗ  найменшою  кількістю пального,  яка  достатня  для  здійснення  технологічного  процессу надання послуг.  Об'єм пального встановлюється за взаємною  згодою Замовника і Виконавця  ([1] пункт 18).


Порядок оплати послуг (робіт) визначається договором ([1] пункт 20).


Оплата робіт, які виконуються у присутності Замовника, за рахунком-фактурою,  складеним за нарядом-замовленням, здійснюється Замовником як готівкою, так і безготівковим перерахуванням коштів  ([1] пункт 21).


Виконавець  оформляє  кошторис  витрат на виконання робіт (надання послуг),  який підписується сторонами і стає  невід'ємною частиною договору  ([1] пункт 22).


Після  надання  послуг  і  прийняття  виконаних  робіт  з урахуванням їхньої  відповідності  встановленим  вимогам  Замовник повністю оплачує роботи за умовами договору  ([1] пункт 23).


Вартість послуг,  матеріалів та складових частин Замовник оплачує  за цінами, що діяли на день оформлення замовлення, якщо інше не передбачено умовами договору.

У разі    відсутності   матеріалів,   запасних   частин   або неможливості під час оформлення наряду-замовлення визначити  їхню кількість,  необхідну  для  надання  послуги,  обсяги використання матеріалів  і  складових   частин   погоджуються із Замовником попередньо,  а  їхня  вартість  оплачується  ним  після  виконання послуги за цінами, які діяли на день їх надходження  ([1] пункт 25).


Розрахунковими   документами,   що   засвідчують  надання послуги, є:

- акт передання-прийняття  ДТЗ  (його  складових) після надання послуг з технічного обслуговування і ремонту;

- наряд-замовлення, підписаний,   з  одного  боку,  контролером якості Виконавця,  що засвідчує повноту виконання,  оплату, якість надання  послуг  і  гарантійні  зобов'язання  (підпис повинен бути завірений печаткою), а з другого боку підписаний Замовником;

- квитанція про оплату робіт;

- рахунок-фактура  ([1] пункт 26).


Технічне  обслуговування  та ремонт ДТЗ (їхніх складових) виконується  згідно з вимогами експлуатаційної, ремонтної, технологічної  документації,  нормативних документів та за умовами договору. Технологічна документація затверджується в установленому порядку.

У разі   відсутності   експлуатаційної   і   (чи)   ремонтної документації розробника (виробника) за взаємною згодою Виконавця і Замовника  допускається  виконання  окремих   робіт   за   умовами договору,  якщо  тільки вони не впливають негативно на безпечність ДТЗ.  У цьому разі  технічний  опис  технічного  обслуговування  і ремонту  або  технічні  умови  на  їхнє  виконання  зазначаються у договорі щодо виконання послуги  ([1] пункт 27).


Виконавець негайно попереджає Замовника і, до прийняття узгодженого з ним рішення, призупиняє виконання робіт у разі:

а) виявлення дефектів ДТЗ чи непридатності  для  застосування наданих Замовником матеріалів і складових частин ДТЗ;

б) виникнення не передбачених і не  залежних  від  Виконавця наслідків виконання вимог Замовника щодо робіт з надання послуг ([1] пункт 28).


Якщо  Замовник  відмовляється  від  прийняття узгодженого рішення щодо усунення виявлених у процесі надання послуг обставин, які  негативно впливають на безпечність ДТЗ (пункт 28 цих Правил), Виконавець МОЖЕ відмовитися  від  виконання  договору  і  вимагати відшкодування  витрат,  отриманих унаслідок часткового виконання договору, згідно із законодавством  ([1] пункт 29).


Відповідність  наданих  послуг  у  процесі  приймання ДТЗ (їхніх складових) Замовником після технічного обслуговування і ремонту  здійснюється  без  їх  розбирання.  ДТЗ  чи їхні складові розбираються лише в разі, коли це передбачено умовами договору  ([1] пункт 31).


Якщо змінюються умови експлуатації відремонтованого ДТЗ і Замовнику необхідно виконувати приписи, які не передбачені експлуатаційною документацією виробника або з певними відхиленнями від неї, Виконавець забезпечує Замовника необхідними додатками до експлуатаційної  документації  ДТЗ  чи  його  складових і письмово попереджає його про  це  (виконуються  відповідні  записи  в  акті передання-прийняття ДТЗ) ([1] пункт 33).


Приймання ДТЗ (його складових) Замовником відбувається у присутності контролера якості Виконавця й здійснюється  у  такому порядку:

- аналіз документації, оформленої Виконавцем;

- перевірка відповідності наданих   послуг,  зокрема  надання Замовнику ДТЗ для випробувань за участі представника Виконавця;

- оформлення акта   передання-прийняття  ДТЗ  (його  складових) після ремонту і технічного обслуговування або наряду-замовлення  у разі, якщо не укладається договір про надання послуг  ([1] пункт 34).


Укомплектованість  відремонтованих  ДТЗ (їхніх складових) повинна відповідати умовам  договору  (наряду-замовлення)  й  акта передання-прийняття  ([1] пункт 35).


ДТЗ   чи  їхні  складові  передаються  Замовникові  після прийняття  їх  контролером  якості,  про  що  робиться  запис  у наряді-замовленні,  який   підписується,  а  підпис  скріплюється печаткою  ([1] пункт 36).


На  ДТЗ,  що  піддавався  технічному  обслуговуванню   чи ремонту,  канали  доступу  до  лічильника  пробігу  на  спідометрі (тахографі),  а  також  до  інших  складових   частин   (якщо   це передбачено    технологічною    документацією чи нормативними документами) опломбовуються Виконавцем.  Можуть  бути  опломбовані будь-які  складові  частини,  що  ремонтувалися,  якщо установлені пломби не погіршують  безпечність  ДТЗ  і  не  перешкоджають  його експлуатації. Замість пломб допускається  в  окремих  місцях рознімних з'єднань установлювати клейкі плівки,   наносити лакофарбові  покриття,  зруйнування  яких  може  свідчити про факт втручання Замовника до відремонтованих складових частин.

Інформація про опломбування (інші контрольні засоби) відображається в акті передання-прийняття ДТЗ після надання послуг і доводиться до відома Замовника ([1] пункт 38).


У разі заміни  експлуатаційних рідин під час технічного обслуговування   і ремонту  ДТЗ   (його   складових),   зокрема передбачених  експлуатаційною  документацією, Виконавець зазначає їхні найменування, маркування і необхідні експлуатаційні параметри на ярлику чи етикетці, які закріплюються на відповідних складових частинах,  додаючи  до  них  ксерокопії  сертифікатів  (на  вимогу Замовника) ([1] пункт 39).


Особливі  вимоги  щодо експлуатації ДТЗ чи його складових після   ремонту   (тимчасові    обмеження    вантажності,    режим припрацювання,  терміни  придатності  складових,  попередження про безпечний термін використання і т.  ін)  Виконавець  відображає  в додатках до експлуатаційної документації і, у разі необхідності, у додатках до  сервісної  книжки.  Додатки  повинні  бути  підписані Виконавцем ([1] пункт 40).


Виконавець  після  виконання  робіт  надає Замовнику такі документи:

- довідки (рахунки) про витрати Замовника (якщо він є юридичною особою), пов'язані з виконанням технічного обслуговування (крім гарантійного),  -  окремо  і  пов'язані  з  виконанням ремонту,  - окремо;

- гарантійний талон (один примірник);

- додатки до експлуатаційної документації у разі  необхідності, як це передбачено пунктами 33, 39, 40 цих Правил;

- довідку-рахунок на  номерні  складові  частини,  придбані   й установлені Виконавцем на ДТЗ;

- довідку про  колір  (основний  колір)  ДТЗ,  якщо  цей  колір змінено під час ремонту;

- приймально-здавальний акт  підприємства,  яке  має  право  на випробування  газового устаткування паливних систем ДТЗ і виконало ці випробування  ([1] пункт 41).


У разі втрати Замовником договору (наряду-замовлення) ДТЗ чи  його  складові видаються Виконавцем за заявою Замовника,  якщо ним  будуть  пред'явлені  документи,  передбачені  пунктом  7  цих Правил  ([1] пункт 42).


Виконавець  гарантує  Замовнику  виконання   передбачених договором послуг у повному обсязі ([1] пункт 43).


Виконавець гарантує відповідність ДТЗ чи його складових, які піддавалися технічному обслуговуванню і (чи) ремонту,  вимогам технічної документації і нормативних документів.

У гарантійних зобов'язаннях Виконавцем зазначаються його зобов'язання щодо  складових  частин,  установлених  на  ДТЗ,  і зобов'язання  щодо  виконаних  робіт (наданих послуг), початок гарантійного строку і його тривалість.

Гарантійні зобов'язання Виконавця не поширюються на  складові частини, надані йому Замовником  ([1] пункт 44).


Гарантійний строк експлуатації на комплектувальні вироби та  інші  складові  частини  установлюється  відповідно  до Закону України  "Про  захист  прав споживачів" ([1] пункт 45).


Якщо   Замовник   відмовляється   оплачувати   роботи   з приведення у  задовільний  технічний  стан  складових  частин,  що негативно  впливають  на  ресурс  відремонтованих  і (чи) тих,  що обслуговувалися,  Виконавець не бере гарантійних зобов'язань. У такому разі це зазначається в акті передання-прийняття ДТЗ  ([1] пункт 46).


Початок гарантійного терміну обчислюється з дня передачі Замовникові  ДТЗ  чи   його   складових.  У разі   відправлення відремонтованих  складових  частин  ДТЗ  поштою гарантійний термін обчислюється від дня доставки складової частини Замовнику, а якщо складова частина потребує спеціального встановлення (підключення) чи складання - від дня  його  здійснення.  Складання  здійснюється Виконавцем або третьою стороною,  якщо це передбачено договором на послугу ([1] пункт 47).


Гарантійний строк збільшується на час перебування ДТЗ чи його  складової  частини  в  гарантійному  ремонті  чи  технічному обслуговуванні у Виконавця. Зазначений час обчислюється від дня, коли Замовник звернувся з претензією  ([1] пункт 48).


Гарантійний   строк   на   послуги   з   регламентованого розробником (виробником) технічного обслуговування  ДТЗ  чи  їхніх складових,  яке  передбачене  їхньою  інструкцією  (настановою)  з експлуатації чи сервісною книжкою, а в разі їхньої відсутності - Положенням про технічне  обслуговування  і  ремонт, установлюється   не   меншим,    ніж    період    до    наступного регламентованого     технічного     обслуговування.     Гарантійні зобов'язання не  встановлюються  на  виконання  прибирально-мийних робіт,  заправлення пальним,  на роботи,  що визначені в пункті 10 цих Правил  ([1] пункт 49).


Підставою   для   пред'явлення  претензій  на  послуги  з технічного обслуговування та (чи) ремонту є документ  (прибутковий касовий    ордер,   накладна,   квитанція,   платіжне   доручення, наряд-замовлення,  договір),  що   засвідчує   оплату   Замовником вартості  послуг  з  технічного обслуговування і (чи) ремонту,  на якому є  запис,  що  містить  показання  опломбованого  лічильника пробігу на спідометрі (тахографі) ДТЗ, дату надання послуг, підпис відповідальної особи Виконавця, скріплений  відповідною  печаткою (штампом)  ([1] пункт 50).


Гарантійні зобов'язання Виконавця, що визначають безпечність автомобільного транспорту, установлюються не  меншими за  встановлені в додатку 4 для ДТЗ та їхніх складових частин,  що перебували в експлуатації  до  5  років.  Гарантійні  зобов'язання можуть  зменшуватися  залежно  від терміну перебування ДТЗ чи його складових частин в експлуатації:

- на 10 % для терміну експлуатації 5 - 8 років;

- на 20 % для терміну експлуатації понад 8 років  ([1] пункт 51).


Гарантійний талон    підписується    контролером   якості   і директором  підприємства-виконавця (підприємцем) із  зазначенням їхніх  посад,  прізвищ  та  ініціалів,  а  також  дати підписання. Підписи повинні бути скріплені відповідними печатками Виконавця  ([1] пункт 52).


Виконавець МАЄ ПРАВО:

- відмовитися від надання послуг, якщо Замовник надає неякісні складові частини і матеріали;

- відмовитися прийняти на відповідальне збереження  майно Замовника,  установлене (розміщене)  в  ДТЗ  понад  комплектність, передбачену його   виробником. Ця норма  не  поширюється  на сигналізацію проти викрадення;

- припинити надання  послуг  у  разі,  коли  Замовник вчасно не виконав договірні умови;

- відмовитися від задоволення претензії Замовника в  разі недотримання ним правил експлуатації ДТЗ (його складових);

- звертатися до суду для вирішення спірних питань  ([1] пункт 53).


Виконавець ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:

- забезпечувати виконання вимог цих Правил;

- застосовувати переважно складові частини, передбачені виробником ДТЗ, що ремонтується;

- мати необхідну нормативну і ремонтну документацію та документацію з технічного обслуговування ДТЗ та їхніх складових;

- гарантувати якість наданих послуг;

- виконувати гарантійні зобов'язання;

- надавати Замовнику повну, доступну, достовірну та своєчасну (до надання послуг) інформацію про послуги та Виконавця;

- забезпечувати збереження ДТЗ, а також  збереження   та використання за призначенням  прийнятих  від  Замовника  складових частин і матеріалів, необхідних для виконання ремонту ДТЗ;

- відшкодовувати збитки в разі втрати,  псування чи пошкодження ДТЗ  та  їхніх  складових або деталей і матеріалів,  прийнятих від Замовника для надання послуг в обсягах, передбачених договором;

- повертати Замовникові  передані  ним  складові  частини ДТЗ і матеріали в разі їх невикористання;

- забезпечувати безпеку Замовника під час його перебування на підприємстві з проведенням інструктажу;

- у разі виявлення недоліків з наданих послуг під час прийняття ДТЗ (їхніх складових) Замовником:

    =  безкоштовно усувати недоліки;

    =  зменшувати  вартість  виконаної   роботи   відповідно   до завданих збитків чи повертати кошти замовнику;

    = безкоштовно виконувати роботу чи відшкодовувати  Замовнику витрати, пов'язані з усуненням недоліків з наданих послуг ([1] пункт 54).


Замовник МАЄ ПРАВО:

- на необхідну, достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг) інформацію про послуги та про Виконавця;

- на участь у перевірці відповідності наданої  послуги  вимогам технологічної документації Виконавця;

- на перевірку повноти та вартості наданої послуги;

- надавати Виконавцю  власні  складові частини ДТЗ чи матеріали для виконання замовлених послуг;

- заявляти про   вартість  свого  майна,  яке  він  передає  на відповідальне збереження;

- на відшкодування  у  повному  обсязі  збитків,  завданих його майну, та шкоди здоров'ю внаслідок неналежного виконання послуг;

- вимагати повернення  не  використаних  та  замінених  під час виконання ремонту та технічного обслуговування складових частин  і матеріалів, наданих Виконавцю;

- на пільгове  обслуговування   у   визначених   законодавством випадках;

- відмовлятися від оплати послуг, не передбачених договором ([1] пункт 55).


Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:

- своєчасно оплачувати  надані  за  умовами  договору послуги і приймати ДТЗ та їхні складові частини після надання послуг;

- у разі  неотримання без поважних причин ДТЗ (їхніх складових) у визначений договором термін відшкодовувати Виконавцю вартість їх збереження згідно з умовами договору;

- у разі розірвання договору за  власною  ініціативою  оплатити Виконавцю вартість фактично виконаних послуг  ([1] пункт 56).


Спірні питання між Замовником  і  Виконавцем  вирішуються відповідно  до  умов  договору,  а  в  разі недосягнення згоди – у судовому порядку  ([1] пункт 59).


Допускається не оформляти гарантійний  талон, а всю зазначену в ньому  інформацію  відображати в пункті 7 наряду-замовлення чи в акті передання-прийняття ДТЗ після надання послуг з  технічного обслуговування і ремонту за  умови  затвердження  гарантійних зобов'язань Замовником і скріплення відповідного підпису печаткою.

У  разі надання  послуг у присутності  Замовника, коли  немає необхідності  залишати   ДТЗ  (його  складові)   на  відповідальне збереження у Виконавця чи замінювати  складові частини ДТЗ  і коли письмовий договір  не  укладається,  акт  передання-прийняття   не оформляється  ([1] пункт 60).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика