Глава 12.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОСЛУГУ


Нормативна база:


1. Закон України «Про захист прав споживачів»від 12.05.1991 р. № 1023-XII.


Споживач МАЄ ПРАВО на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Така інформація ПОВИННА бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

Інформація про продукцію ПОВИННА містити:

- найменування нормативних документів, вимогам яких повинна відповідати вітчизняна продукція;

- дані про ціну (тариф);

- гарантійні зобов'язання виконавця;

- правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;

- строк придатності (строк служби) наслідків роботи, відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;

- найменування та місцезнаходження виконавця і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача.

Інформація про послуги, пов'язані з концертною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, ПОВИННА містити дані про використання чи невикористання виконавцями музичних творів фонограм власного вокального, інструментального, вокально-інструментального виконання музичного твору з музичним супроводом або без нього чи фонограм музичного супроводу до власного вокального, інструментального, вокально-інструментального виконання музичного твору.

Стосовно продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації, споживачеві ПОВИННА надаватись інформація про її сертифікацію.

Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання) ([1] стаття 15 частина 1).


Інформація доводиться до відома споживачів способом (у доступній наочній формі), прийнятим в окремих сферах обслуговування.

Інформація про продукцію. може бути розміщена у місцях, де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв'язку  ([1] стаття 15 частина 2).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика