1) ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВИ (СКАРГИ)
Начальнику Інспекції у справах захисту прав споживачів в Холмській області Славіну Г.В. |
|
Альтова Сергія Івановича, що проживає за адресою: 99057, м. Булатовськ, вул. Мальцева, 14, кв. 21 Паспорт IV-КИ № 597812 від 29.06.1998 р. Телефони: 587-11-89 (роб. з 9-00 до 18-00 година), 67-12-56 (дом. з 19-00 година), 050-401-15-02 (моб.) |
ЗАЯВА
25.02.2013 р. в магазині «Побутова техніка» ТОВ «БІНГО» (р. Булатовськ, вул. Будівельників, 10-а) мною було придбана пральна машина «ARDO FLS 101S» вартістю 2 560 грн. Розрахунковий документ, гарантійний талон і експлуатаційна документація є. Встановлений термін гарантії – 3 року.
Після 11 місяців нормальної роботи (3-х разове полоскання) пральна машина почала полоскати 16 разів підряд.
12.01.2014 р. я по телефону зробив заявку сервісному центру побутової техніки «ARDO» про виклик майстра.
15.01.2014 р. майстер прийшов і, оглянувши пральну машину, доручив мені перевірити напругу в мережі і вилучив гарантійний талон №1 без якої-небудь відмітки.
06.02.2014 р. я протестував напруга в мережі, яка була в нормі, але несправність в пральній машині не зникла. Тому я повідомив по телефону сервісному центру про результати тестування, і мене повідомили про те, що майстер до мене приїде 19.02.2014 р.
У призначений строк майстер не з'явився, а по телефону мені пообіцяли замовити необхідний для заміни модуль і пообіцяли передзвонити в 20.02.2014 р.
Оскільки в зазначений строк ніхто мені не подзвонив, 25.02.2014 р. я записався на прийом до директора сервісного центру побутової техніки «ARDO». Але прийом не відбувся, тому я залишив письмове звернення до директора сервісного центру про ремонт пральної машини.
Ніякого реагування сервісного центру на це звернення не було, тому 02.03.2014 р. я звернувся з заявою до директора ТОВ «БІНГО» про проведення гарантійного ремонту пральної машини. Звернення отримав менеджер, пральна машина здана в магазин разом з технічною документацією і описом несправностей
18.03.2014 р. мені була повернена пральна машина після «ремонту» з тією ж несправністю (при «швидкому пранні» було 10-кратне полоскання). Того ж дня мною було відправлено повторну заяву.
21.03.2014 р. і 28.03.2014 р. менеджер Філатов і електрик у мене удома протестували пральну машину, зробили висновок про наявність в ній несправностей і пообіцяли проінформувати директора про необхідність ремонту. Пральну машину знову забрали.
09.04.2014 р. магазин по телефону повідомив мене про те, що моя пральна машина відправлена до м. Київ в головний офіс «ARDO S.A. в Україні» для з'ясування проблем, які виникли.
30.04.2014 р. я отримав лист представництва «ARDO S.A. в Україні» від 22.04.2014 р. про те, що «згідно акту технічного стану, виданого сервісним центром, Ваша пральна машина справна і працює нормально».
Прошу вжити заходи по усуненню порушень мого права, як споживача, передбаченого ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Про результати розгляду заяви прошу письмово повідомити в мою адресу в передбачені законодавством терміни.
Додатки: |
1. Копія листа від 25.02.2014 р. директорові сервісного центру побутової техніки «ARDO» про ремонт пральної машини на 1 аркуші. |
2. Копія листа від 02.03.2014 р. директорові ТОВ «БІНГО» про проведення гарантійного ремонту пральної машини на 1 аркуші. |
|
3. Копія листа від 18.03.2014 р. директорові ТОВ «БІНГО» про повторне проведення гарантійного ремонту пральної машини на 1 аркуші. |
|
4. Копія відповіді представництва «ARDO S.A. в Україні» від 22.04.2014 р. на 1 аркуші. |
|
Всього – на 4 аркушах. |
05.05.2014 р. (підпис)