5) ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ ТЕЛЕРАДІОТОВАРІВ
Нормативна база:
Зразки телерадіотоварів ПОВИННІ мати короткі анотації, які містять основні технічні характеристики виробів ([1] розділ II пункт 5 підпункт 13).
Зона продажу радіотоварів МАЄ БУТИ забезпечена розетками для включення в електро- і радіомережу, приладами для перевірки якості радіодеталей, антенними вводами для демонстрації радіоприймачів, телевізорів та інших радіотоварів у дії ([1] розділ II пункт 5 підпункт 14).
Працівники суб'єкта господарювання, які реалізують телерадіотовари, ЗОБОВ'ЯЗАНІ в присутності споживача перевірити якість, комплектність виробів, наявність технічного паспорта, інструкції з експлуатації, гарантійних алонів. Справність радіотоварів необхідно перевіряти шляхом підключення до електро-, радіомережі в усіх діапазонах, режимах роботи і щодо всіх функцій, передбачених експлуатаційною документацією ([1] розділ II пункт 5 підпункт 15).
При продажу телерадіотоварів працівники суб'єкта господарювання ПОВИННІ надати споживачу кваліфіковану консультацію щодо експлуатаційних характеристик товарів, відмінних ознак, призначення, властивостей окремих телерадіотоварів, методів випробування в дії, взаємозамінності виробів, способів догляду і режимів зберігання,гарантованих зобов'язань підприємства-виробника, місцезнаходження та найменування підприємства (майстерень) технічного обслуговування та ремонту виробів, а також в обов'язковому порядку заповнити гарантійний талон ([1] розділ II пункт 5 підпункт 16).