5) ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ ТЕЛЕРАДІОТОВАРІВ


Нормативна база:


1. Наказ Міністерства економіки України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами» від 19.04.2007 р. № 104.


Зразки телерадіотоварів ПОВИННІ мати короткі анотації, які містять основні технічні характеристики виробів ([1] розділ II пункт 5 підпункт 13).


Зона продажу радіотоварів МАЄ БУТИ забезпечена розетками для включення в електро- і радіомережу, приладами для перевірки якості радіодеталей, антенними вводами для демонстрації радіоприймачів, телевізорів та інших радіотоварів у дії  ([1] розділ II пункт 5 підпункт 14).


Працівники суб'єкта господарювання, які реалізують телерадіотовари, ЗОБОВ'ЯЗАНІ в присутності споживача перевірити якість, комплектність  виробів, наявність технічного паспорта, інструкції з експлуатації, гарантійних алонів. Справність радіотоварів необхідно перевіряти шляхом підключення до електро-, радіомережі в усіх діапазонах, режимах роботи і щодо всіх функцій, передбачених експлуатаційною документацією ([1] розділ II пункт 5 підпункт 15).


При продажу телерадіотоварів працівники суб'єкта господарювання ПОВИННІ надати споживачу кваліфіковану консультацію щодо експлуатаційних  характеристик  товарів, відмінних ознак, призначення,  властивостей   окремих   телерадіотоварів,   методів випробування в дії,  взаємозамінності виробів, способів догляду і режимів зберігання,гарантованих зобов'язань підприємства-виробника, місцезнаходження та    найменування підприємства (майстерень)  технічного  обслуговування  та  ремонту виробів,  а  також  в  обов'язковому порядку заповнити гарантійний талон  ([1] розділ II пункт 5 підпункт 16).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика