7) ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ МЕБЛІВ


Нормативна база:


1. Наказ Міністерства економіки України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами» від 19.04.2007 р. № 104.


Кожний меблевий виріб ПОВИНЕН мати маркування,  яке наноситься на приклеєний до виробу паперовий ярлик, виготовлений друкарським способом. Дозволяється наносити маркування штемпелюванням, штампуванням, випалюванням.

Маркування передбачає наявність інформації про найменування підприємства-виробника, його місцезнаходження, товарний знак, назву виробу, артикул, дату виготовлення, найменування нормативного документа,   вимогам   якого   повинен   відповідати вітчизняний товар.

На всі вироби, що входять  до  складу  набору  (гарнітура) меблів, поряд з ярликом МАЄ БУТИ нанесений умовний знак або номер, що вказує на належність виробу до набору (гарнітура).

До упаковки  меблів МАЄ БУТИ прикріплений зразок личкувальної тканини. У разі відсутності упаковки або застосування прозорої (поліетиленової)  упаковки зразок тканини МАЄ БУТИ прикріплений до виробу   ([1] розділ II пункт 7 підпункт 2).


При продажу матраців суб'єкт господарювання ПОВИНЕН надати змогу  споживачам ознайомитися з основними властивостями матраців, розміщених у горизонтальному положенні, та інформувати споживачів про допустиме їх навантаження  ([1] розділ II пункт 7 підпункт 8).


Корпусні   збірно-розбірні   меблі,  які  поставляються  в розібраному вигляді,  ПОВИННІ мати інструкцію для складання, схему монтажу і документ про комплектацію.

Кожна деталь ПОВИННА мати свій номер та номер виробу і набору (гарнітура). Номери деталей мають відповідати номерам, зазначеним в  інструкції  із  складання,  схемі  монтажу  і  документах   про комплектацію.

До наборів (гарнітурів) меблів МАЄ додаватися інструкція з експлуатації та догляду за меблями.

Уся знімна фурнітура меблів МАЄ бути  впакована  в  заклеєний пакет  чи  коробку,  укладена  в одну із шухляд або прикріплена до однієї з деталей меблів  ([1] розділ II пункт 7 підпункт 9).


Меблі МАЮТЬ  надходити  в  продаж  у  зібраному  вигляді, повністю укомплектовані дзеркалами, склом і фурнітурою ([1] розділ II пункт 7 підпункт 10).


Меблі,  що  надходять  у  розібраному  вигляді, на вибір споживача продаються як у розібраному, так і в зібраному вигляді  ([1] розділ II пункт 7 підпункт 14).


Суб'єкт  господарювання МАЄ ЗАБЕЗПЕЧИТИ споживачам зручні умови для всебічного огляду меблів  ([1] розділ II пункт 7 підпункт 11).


На відібрані споживачем меблі виписується товарний чек, де зазначаються номер або найменування торговельного підприємства, назва  товару, перелік  окремих  виробів,  які  входять до складу набору  (гарнітура),   загальна   кількість товарів у наборі (гарнітурі), забарвлення та малюнок оздоблювальних, облицювальних матеріалів, фурнітури тощо, артикул, ціна, дата продажу, прізвище, ініціали продавця та його підпис  ([1] розділ II пункт 7 підпункт 15).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика