7) ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ МЕБЛІВ
Нормативна база:
Кожний меблевий виріб ПОВИНЕН мати маркування, яке наноситься на приклеєний до виробу паперовий ярлик, виготовлений друкарським способом. Дозволяється наносити маркування штемпелюванням, штампуванням, випалюванням.
Маркування передбачає наявність інформації про найменування підприємства-виробника, його місцезнаходження, товарний знак, назву виробу, артикул, дату виготовлення, найменування нормативного документа, вимогам якого повинен відповідати вітчизняний товар.
На всі вироби, що входять до складу набору (гарнітура) меблів, поряд з ярликом МАЄ БУТИ нанесений умовний знак або номер, що вказує на належність виробу до набору (гарнітура).
До упаковки меблів МАЄ БУТИ прикріплений зразок личкувальної тканини. У разі відсутності упаковки або застосування прозорої (поліетиленової) упаковки зразок тканини МАЄ БУТИ прикріплений до виробу ([1] розділ II пункт 7 підпункт 2).
При продажу матраців суб'єкт господарювання ПОВИНЕН надати змогу споживачам ознайомитися з основними властивостями матраців, розміщених у горизонтальному положенні, та інформувати споживачів про допустиме їх навантаження ([1] розділ II пункт 7 підпункт 8).
Корпусні збірно-розбірні меблі, які поставляються в розібраному вигляді, ПОВИННІ мати інструкцію для складання, схему монтажу і документ про комплектацію.
Кожна деталь ПОВИННА мати свій номер та номер виробу і набору (гарнітура). Номери деталей мають відповідати номерам, зазначеним в інструкції із складання, схемі монтажу і документах про комплектацію.
До наборів (гарнітурів) меблів МАЄ додаватися інструкція з експлуатації та догляду за меблями.
Уся знімна фурнітура меблів МАЄ бути впакована в заклеєний пакет чи коробку, укладена в одну із шухляд або прикріплена до однієї з деталей меблів ([1] розділ II пункт 7 підпункт 9).
Меблі МАЮТЬ надходити в продаж у зібраному вигляді, повністю укомплектовані дзеркалами, склом і фурнітурою ([1] розділ II пункт 7 підпункт 10).
Меблі, що надходять у розібраному вигляді, на вибір споживача продаються як у розібраному, так і в зібраному вигляді ([1] розділ II пункт 7 підпункт 14).
Суб'єкт господарювання МАЄ ЗАБЕЗПЕЧИТИ споживачам зручні умови для всебічного огляду меблів ([1] розділ II пункт 7 підпункт 11).
На відібрані споживачем меблі виписується товарний чек, де зазначаються номер або найменування торговельного підприємства, назва товару, перелік окремих виробів, які входять до складу набору (гарнітура), загальна кількість товарів у наборі (гарнітурі), забарвлення та малюнок оздоблювальних, облицювальних матеріалів, фурнітури тощо, артикул, ціна, дата продажу, прізвище, ініціали продавця та його підпис ([1] розділ II пункт 7 підпункт 15).