2) ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ПОЗА ТОРГОВИМИ АБО ОФІСНИМИ ПРИМІЩЕННЯМИ


Нормативна база:


1. Наказ Міністерства економіки України «Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями» від 19.04.2007 р. № 103.


Суб'єкт господарювання, зважаючи на свої можливості, визначає територію,  на якій здійснюватиметься продаж товарів поза торговельними або офісними приміщеннями  ([1] пункт 3.1).


Уповноважена особа суб'єкта господарювання, який здійснює  продаж товарів поза торговельними або офісними приміщеннями, ПОВИННА   пред'явити   споживачу   документ,   що підтверджує  свою  належність  до   суб'єкта   господарювання та виконання відповідних обов'язків  ([1] пункт 3.2).


На товари, що продані поза торговельними або офісними приміщеннями, видається розрахунковий документ.

Споживачеві товарів,  на  які  встановлені гарантійні строки, крім зазначених документів,  видається технічний паспорт чи  інший документ,  що його замінює. У цих документах обов'язково робиться відмітка про дату продажу та найменування суб'єкта господарювання, що  здійснює продаж товарів,  яка завіряється штампом (печаткою) і підписом уповноваженої особи суб'єкта господарювання.

Уповноважена особа суб'єкта господарювання ПОВИННА в обов'язковому порядку проінформувати споживача про найменування та місцезнаходження підприємства, що здійснює функції суб'єкта господарювання щодо прийняття  претензій  від  покупців,  а  також проводить ремонт, технічне обслуговування проданих товарів  ([1] пункт 3.3).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика