2) УСТАНОВКА ТОВАРУ


Нормативна база:


1. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» від 11.04.2002 р. № 506.

2. Наказ Міністерства економіки України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами» від 19.04.2007 р. № 104.

3. Постанова Верховного суду України «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів» від 12.04.1996 р. № 5.


Якщо товар потребує  проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт  ([1] пункт 15).


У разі, коли товар потребує проведення робіт з уведення в експлуатацію, суб'єкт господарювання ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ забезпечити виконання таких робіт   ([2] пункт 17).  


Виконання  робіт  з введення товару в експлуатацію здійснюється на підставі відомостей, зазначених в експлуатаційних документах,  виробником, продавцем або за їх дорученням виконавцем у триденний термін після отримання звернення споживача.

Після закінчення робіт виробником (продавцем,  виконавцем)  з експлуатаційного документа вилучається відривний талон на введення в експлуатацію, а до гарантійного талона вноситься  відмітка  про виконані роботи та зазначається номер,  під яким товар береться на гарантійний облік  ([1] пункт 21).


Суб'єкт  господарювання ЗАБЕЗПЕЧУЄ безкоштовну установку, включення і  пуск  технічно  складних  товарів,  якщо  нормативною документацією  та  правилами  користування  ними  не  допускаються включення і пуск їх безпосередньо споживачем,  а  також  складання меблів  у споживача у строк не пізніше 7 днів з моменту оформлення покупки,  якщо інший строк не установлено  згідно  з  домовленістю сторін  ([2] пункт 26).


Оскільки виготівник  (виконавець) ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЗАБЕЗПЕЧИТИ протягом  гарантійного строку нормальну роботу товару,  в тому числі комплектуючих виробів, то необхідні спеціальна установка (підключення чи складання),  технічне обслуговування (налагодження тощо),  ремонт  у  цей  період МАЮТЬ провадитися без додаткової плати  ([3] пункт  8).


У разі виявлення недоліків під час введення товару в експлуатацію, які неможливо усунути на місці, за вибором споживача товар підлягає заміні на новий, відправленню на гарантійний ремонт або споживачеві повертаються сплачені за цей товар гроші  ([1] пункт 21).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика