2) УСТАНОВКА ТОВАРУ
Нормативна база:
Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт ([1] пункт 15).
У разі, коли товар потребує проведення робіт з уведення в експлуатацію, суб'єкт господарювання ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ забезпечити виконання таких робіт ([2] пункт 17).
Виконання робіт з введення товару в експлуатацію здійснюється на підставі відомостей, зазначених в експлуатаційних документах, виробником, продавцем або за їх дорученням виконавцем у триденний термін після отримання звернення споживача.
Після закінчення робіт виробником (продавцем, виконавцем) з експлуатаційного документа вилучається відривний талон на введення в експлуатацію, а до гарантійного талона вноситься відмітка про виконані роботи та зазначається номер, під яким товар береться на гарантійний облік ([1] пункт 21).
Суб'єкт господарювання ЗАБЕЗПЕЧУЄ безкоштовну установку, включення і пуск технічно складних товарів, якщо нормативною документацією та правилами користування ними не допускаються включення і пуск їх безпосередньо споживачем, а також складання меблів у споживача у строк не пізніше 7 днів з моменту оформлення покупки, якщо інший строк не установлено згідно з домовленістю сторін ([2] пункт 26).
Оскільки виготівник (виконавець) ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЗАБЕЗПЕЧИТИ протягом гарантійного строку нормальну роботу товару, в тому числі комплектуючих виробів, то необхідні спеціальна установка (підключення чи складання), технічне обслуговування (налагодження тощо), ремонт у цей період МАЮТЬ провадитися без додаткової плати ([3] пункт 8).
У разі виявлення недоліків під час введення товару в експлуатацію, які неможливо усунути на місці, за вибором споживача товар підлягає заміні на новий, відправленню на гарантійний ремонт або споживачеві повертаються сплачені за цей товар гроші ([1] пункт 21).