10.1.2. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ВИГОТОВЛЕННЯ МЕБЛІВ
Нормативна база:
Приймання, оформлення та виконання замовлень проводяться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ БУТИ оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому ([1] пункт 1.2).
На робочому місці приймальника замовлень ПОВИННА бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові.
У разі обслуговування замовника вдома працівник виконавця ПОВИНЕН мати посвідчення (картку), у якому зазначені його прізвище, ім'я та по батькові, а також реквізити підприємства чи фізичної особи, що надає послуги ([1] пункт 1.3).
Підприємства і фізичні особи (виконавці) ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність, ознайомити його з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг) ([1] пункт 1.4).
Приймальник під час оформлення замовлення на виготовлення меблів ПОВИНЕН надати замовнику професійну консультацію та узгодити з ним вироби за зразками-моделями, затвердженими в установленому порядку, або ескізи (рисунки), матеріали, фурнітуру тощо, що підтверджується підписом замовника.
При ремонті меблів матеріали і фурнітура також узгоджуються із замовником ([1] пункт 2.1).
Замовлення на ремонт та виготовлення меблів оформлюється договором (квитанцією) ([1] пункт 2.2).
Надання послуг здійснюється за зразками, переліком послуг та цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків у готівковій або безготівковій формі визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання послуги або після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення) ([1] пункт 2.3).
При розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових операцій замовнику видається касовий чек кассиром (якщо є центральний розрахунковий вузол) або працівником виконавця, який має право доступу до реєстратора і свій власний код.
Разом з касовим чеком замовнику видається другий примірник договору (копія квитанції) ([1] пункт 2.4).
При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому видається квитанція за формами № ПО-В-1 (виготовлення) та № ПО-Р-1 (ремонт) ([1] пункт 2.5).
Надання послуг ПОВИННО проводитися відповідно до замовлення, діючих стандартів (перелік додається) та технологічних процесів (інструкцій), затверджених у встановленому порядку.
Терміни виконання замовлення узгоджуються із замовником і позначаються у договорі (квитанції) ([1] пункт 3.1).
Виготовлення або ремонт меблів може виконуватися як з матеріалів виконавця, так і з матеріалів замовника ([1] пункт 3.2).
У разі виконання замовлення на збірку меблів, які придбані в торговельній мережі, вдома в замовника, виконавець перед початком роботи ПОВИНЕН перевірити її якість, наявність комплектувальних виробів згідно з документацією (паспортом, інструкцією). При виявленні браку виконавець ПОВИНЕН повідомити замовника ([1] пункт 3.3).
Меблі (виготовлені або відремонтовані) ПОВИННІ видаватися з гарантійним документом, у якому зазначається дата видавання замовлення ([1] пункт 4.1).
Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг і їх відповідності замовленню ([1] пункт 4.2).
Гарантійні терміни на надані послуги визначаються відповідно до чинного законодавства та нормативних документів і позначаються у гарантійному документі ([1] пункт 4.3).
При видачі замовлення замовникові повертаються залишки матеріалів, наданих ним для виконання замовлення ([1] пункт 4.4).
В період гарантійного терміну виконавця дефекти, що виникли з його вини, усуваються безкоштовно ([1] пункт 4.5).