10.1.4. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ПОШИТТЯ ВЗУТТЯ
Нормативна база:
Приймання, оформлення та виконання замовлень проводиться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ БУТИ оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому ([1] пункт 1.2).
На робочому місці приймальника замовлень ПОВИННА бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові ([1] пункт 1.3).
Підприємства і фізичні особи (виконавці) ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність, ознайомити замовника з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг) ([1] пункт 1.4).
Замовлення оформлюється договором (квитанцією).
Приймальник під час приймання замовлення на пошиття взуття ПОВИНЕН надати замовнику професійну консультацію і узгодити з ним модель (ескіз) взуття, розмір, форму колодки, матеріали, фурнітуру і т.ін., що підтверджується підписом замовника ([1] пункт 2.1).
Замовлення на пошиття взуття можуть оформлюватися як за зразками-моделями, затвердженими в установленому порядку, так і за індивідуальними замовленнями ([1] пункт 2.2).
У ремонт приймається взуття тільки в чистому вигляді ([1] пункт 2.3).
Приймальник під час оформлення замовлення на ремонт взуття визначає відсоток його зносу за наявності вад згідно з таблицею.
Відсоток зносу взуття погоджується із замовником ([1] пункт 2.4).
Вади, які характеризують знос взуття |
Відсотки зносу |
Незначний знос взуття |
|
Знос набойок, часткове відставання підборів і підошов від верху взуття, знос підошви в носковій частині, незначний знос підошов, зруйнування ниткових швів, пошкодження застібки типу блискавка та інший незначний знос |
20 - 30 |
Середній знос взуття |
|
Частковий знос підборів, відставання підошов і підборів від верха взуття, знос підкладки у пятковій частині, зруйнування швів |
40 |
Знос підборів, що потребує їх заміни, пошкодження обтяжки підборів, перелом геленки, повторне пошкодження застібки-блискавки |
50 |
Деформація форми носково-пучкової або пяткової частини взуття, знос підошов і підборів, що потребує їх заміни, розрив верху взуття тощо |
60 |
Значний знос взуття |
|
Знос деталей верху та низу взуття, що потребує перетяжки із заміною деталей низу, союзок і задинок, знос верху, що потребує заміни |
80 |
Вартість прийнятого в ремонт взуття встановлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів і зазначається разом з відсотком зносу в договорі (квитанції).
Оцінка взуття може не проводитися у разі виконання ремонту в присутності замовника ([1] пункт 2.5).
Послуги надаються відповідно до переліку та за цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків у готівковій або безготівковій формі визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання послуги або після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення) ([1] пункт 2.6).
При розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових операцій замовнику видається касовий чек кассиром (якщо є центральний розрахунковий вузол) або працівником виконавця, який має право доступу до реєстратора і свій власний код.
Разом з чеком замовнику видається другий примірник договору (копія квитанції) ([1] пункт 2.7).
При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому видається квитанція за формами № ПО-В-1 (виготовлення), № ПО-Р-1 (ремонт) та № ПО-Д-2 (ремонт у присутності замовника) ([1] пункт 2.8).
Пошиття взуття може виконуватися як з матеріалів виконавця, так і з матеріалів замовника ([1] пункт 3.1).
Надання послуги повинно проводитися відповідно до замовлення, діючих стандартів та технологічних процесів (інструкцій), затверджених в установленому порядку.
Терміни виконання замовлення узгоджуються із замовником і позначаються у договорі (квитанції) ([1] пункт 3.2).
Приймальник одночасно з видаванням замовлення ПОВИНЕН видати замовнику гарантійний документ, у якому зазначається дата видавання замовлення ([1] пункт 4.1).
Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню ([1] пункт 4.2).
Гарантійні терміни на надані послуги визначаються відповідно до чинного законодавства та нормативних документів і позначаються у гарантійному документі ([1] пункт 4.3).
При видаванні замовлення замовнику повертаються залишки матеріалів, наданих ним для виконання послуги ([1] пункт 4.4).
В період гарантійного терміну виконавця дефекти, що виникли з його вини, усуваються безкоштовно ([1] пункт 4.5).