10.1.4.  ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ПОШИТТЯ ВЗУТТЯ


Нормативна база:


1. Наказ Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій  побутового  обслуговування населення «Про затвердження інструкцій щодо надання окремих видів побутових послуг» від 27.08.2000 р. № 20 (Мінюст № 807/5028).


Приймання, оформлення та виконання замовлень проводиться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.

Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ БУТИ оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому ([1] пункт 1.2).


На  робочому  місці  приймальника замовлень ПОВИННА бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові  ([1] пункт 1.3).


Підприємства і фізичні  особи  (виконавці)  ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе   ставлення  до  замовника,  професійну  грамотність, ознайомити  замовника  з  вимогами  нормативних  документів,   які належать до цих послуг) ([1] пункт 1.4).


Замовлення  оформлюється договором (квитанцією).

Приймальник під час приймання замовлення на пошиття взуття ПОВИНЕН надати  замовнику  професійну консультацію і узгодити з ним модель (ескіз) взуття, розмір, форму колодки, матеріали, фурнітуру і т.ін., що підтверджується підписом замовника  ([1] пункт 2.1).


Замовлення на пошиття взуття можуть оформлюватися як  за зразками-моделями, затвердженими в установленому порядку, так і за індивідуальними замовленнями  ([1] пункт 2.2).


У ремонт приймається взуття тільки в чистому вигляді ([1] пункт 2.3).


Приймальник під час оформлення замовлення на ремонт взуття  визначає  відсоток  його  зносу  за наявності вад згідно з таблицею.

    Відсоток зносу взуття погоджується із замовником  ([1] пункт 2.4).


Вади, які характеризують знос взуття

Відсотки зносу

Незначний знос взуття


  Знос набойок, часткове відставання підборів і  підошов від верху взуття, знос підошви  в  носковій  частині, незначний  знос  підошов,  зруйнування   ниткових  швів, пошкодження застібки  типу блискавка та інший  незначний  знос

20 - 30

Середній знос взуття


  Частковий знос підборів, відставання підошов  і підборів від верха взуття, знос підкладки у пятковій частині, зруйнування швів

40

  Знос підборів, що потребує їх заміни,  пошкодження обтяжки підборів, перелом   геленки, повторне пошкодження застібки-блискавки

50

  Деформація форми носково-пучкової або  пяткової частини взуття, знос підошов і підборів, що потребує їх заміни, розрив верху взуття тощо

60

Значний знос взуття


  Знос деталей верху та низу взуття, що потребує перетяжки із заміною деталей низу, союзок і задинок, знос верху, що потребує заміни    

80


Вартість прийнятого в ремонт  взуття  встановлюється  за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів і зазначається разом з відсотком зносу в договорі (квитанції).

Оцінка взуття  може не проводитися у разі виконання ремонту в присутності замовника  ([1] пункт 2.5).


Послуги надаються  відповідно до переліку та за цінами, затвердженими  виконавцем. Порядок  розрахунків  у готівковій або безготівковій  формі  визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання  послуги  або  після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення)  ([1] пункт 2.6).


При  розрахунках   із   замовником   через   реєстратори розрахункових  операцій  замовнику  видається  касовий чек кассиром (якщо  є  центральний   розрахунковий вузол) або  працівником виконавця,  який  має  право доступу до реєстратора і свій власний код.

Разом з  чеком  замовнику видається другий примірник договору (копія квитанції)  ([1] пункт 2.7).


При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів  йому  видається  квитанція  за  формами   №   ПО-В-1 (виготовлення),   №   ПО-Р-1   (ремонт)  та  №  ПО-Д-2  (ремонт  у присутності замовника)  ([1] пункт 2.8).


Пошиття   взуття   може  виконуватися  як  з  матеріалів виконавця, так і з матеріалів замовника  ([1] пункт 3.1).


Надання   послуги   повинно  проводитися  відповідно  до замовлення, діючих стандартів та технологічних процесів (інструкцій), затверджених в установленому порядку.

Терміни виконання замовлення  узгоджуються  із  замовником  і позначаються у договорі (квитанції) ([1] пункт 3.2).


Приймальник  одночасно  з  видаванням замовлення ПОВИНЕН видати замовнику гарантійний документ, у якому зазначається дата видавання замовлення  ([1] пункт 4.1).


Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню  ([1] пункт 4.2).


Гарантійні  терміни  на  надані   послуги   визначаються відповідно  до  чинного  законодавства та нормативних документів і позначаються у гарантійному документі  ([1] пункт 4.3).


При видаванні замовлення замовнику повертаються залишки матеріалів, наданих ним для виконання послуги ([1] пункт 4.4).


В  період  гарантійного  терміну  виконавця дефекти,  що виникли з його вини, усуваються безкоштовно ([1] пункт 4.5).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика