10.1.5.  ПЕРУКАРНІ, МАНІКЮРНІ ТА ПЕДИКЮРНІ ПОСЛУГИ


Нормативна база:


1. Наказ Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій  побутового  обслуговування населення «Про затвердження інструкцій щодо надання окремих видів побутових послуг» від 27.08.2000 р. № 20  (Мінюст № 813/5034).


Приймання, оформлення та виконання замовлень проводяться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.

Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ БУТИ оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому ([1] пункт 1.2).


На  робочому  місці  виконавця  послуги   ПОВИННА бути розміщена  табличка з його прізвищем, ім'ям і по батькові та присвоєною  кваліфікацією  (для  перукарів - перукар-модельєр, перукар 1-го та 2-го класу; для  манікюрниць і педикюрниць - манікюрниця і педикюрниця 1-го та 2-го класу).

У разі  обслуговування  замовника  вдома  працівник виконавця ПОВИНЕН  мати  посвідчення  (картку),  у  якому   зазначені   його прізвище, ім'я  та по батькові,  а також реквізити підприємства чи фізичної особи, що надає послуги  ([1] пункт 1.3).


Підприємства і фізичні особи  (виконавці)  ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе   ставлення  до  замовника,  професійну  грамотність, ознайомити  замовника  з  вимогами  нормативних  документів,  які належать до цих послуг)  ([1] пункт 1.4).


Під  час приймання замовлення виконавець послуги ПОВИНЕН надати замовнику професійну консультацію та узгодити з ним  модель стрижки, зачіски, вид та колір фарби, лаку тощо  ([1] пункт 2.1).


Надання послуг здійснюється відповідно до переліку і за цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків визначається виконавцем  послуги  за  погодженням  із  замовником  (до  надання послуги або після її надання)  ([1] пункт 2.2).


При  розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових  операцій  замовнику  видається  касовий чек кассиром (якщо  є  центральний   розрахунковий  вузол) або працівником виконавця, який має право доступу до реєстратора і власний код  ([1] пункт 2.3).


При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому   видається квитанція за формою  №  ПО-Д-1 ([1] пункт 2.4).   


Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню ([1] пункт 3.1).


Виконання  послуги  ПОВИННО  проводитися  відповідно  до замовлення  та  вимог  Державних  санітарних  правил  та  норм для перукарень різних типів,  діючих стандартів  (перелік  додається), технологічних інструкцій, затверджених у встановленому порядку  ([1] пункт 3.2).


Послуги надаються, як правило, з використанням матеріалів    підприємства. Допускається   надання   послуги   з використанням матеріалів, наданих замовником  ([1] пункт 3.3).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика