10.1.7.  ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ПОБУТОВОЇ РАДІОЕЛЕКТРОННОЇ АПАРАТУРИ


Нормативна база:


1. Наказ Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій  побутового  обслуговування населення «Про затвердження інструкцій щодо надання окремих видів побутових послуг» від 27.08.2000 р. № 20  (Мінюст № 811/5032).


Приймання, оформлення та виконання замовлень проводяться як у приміщенні (салоні) підприємства,  що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.

Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ бути оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому  ([1] пункт 1.2).


На робочому місці приймальника  замовлень  ПОВИННА  бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові.

У разі  приймання  замовлення  і  виконання  його   вдома   в замовника працівник виконавця ПОВИНЕН мати посвідчення (картку), у якому зазначені його  прізвище,  ім'я  та  по  батькові,  а  також реквізити підприємства чи фізичної особи, що надає послуги  ([1] пункт 1.3).


Підприємства і фізичні особи (виконавці) ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе  ставлення  до замовника, професійну   грамотність, ознайомити   замовника  з  вимогами  нормативних  документів,  які належать до цих послуг)  ([1] пункт 1.4).


Замовлення оформлюється договором (квитанцією) ([1] пункт 2.1).


Під час приймання замовлення визначаються ознаки виробу, його   оцінна   вартість,  які  узгоджуються   із   замовником   і позначаються  у договорі (квитанції), що підтверджується  підписом замовника ([1] пункт 2.2).


У  присутності  замовника  під  час приймання замовлення визначається перелік несправностей,  які  мають  зовнішні  прояви.

Остаточний перелік складових частин, блоків, вузлів і комплектувальних виробів,  необхідних  для  виконання  замовлення, встановлюється  в  процесі  виконання  ремонту  й  узгоджується із замовником  ([1] пункт 2.3).


Вартість прийнятих у ремонт виробів установлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів з урахуванням терміну   експлуатації  і  зазначається  у  договорі (квитанції)  ([1] пункт 2.4).


Для надання послуги можуть бути використані складові частини, блоки, вузли і комплектувальні вироби, надані замовником, якщо вони відповідають вимогам нормативних документів  ([1] пункт 2.5).


Послуги надаються  відповідно до переліку та за цінами, затвердженими  виконавцем. Порядок  розрахунків  у готівковій або безготівковій  формі  визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання  послуги  або  після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення)  ([1] пункт 2.6).


При   розрахунках   із  замовником  через  реєстратори розрахункових операцій замовнику  видається  касовий  чек  кассиром (якщо є  центральний   розрахунковий   вузол)  або  працівником виконавця,  який має право доступу до реєстратора і  свій  власний код.

Разом з чеком замовнику видається другий  примірник  договору (копія квитанції)  ([1] пункт 2.7).


При розрахунках із замовником  без застосування реєстраторів йому   видається  квитанція  за  формою  №  ПО-Р-1  ([1] пункт 2.8).


Надання  послуги  ПОВИННО проводитися   відповідно   до замовлення, діючих стандартів (перелік додається) та технологічних процесів (інструкцій), затверджених у встановленному порядку.

Терміни виконання  замовлення  узгоджується  із  замовником і позначаються у договорі (квитанції)  ([1] пункт 3.1).


Ремонт  виробів  здійснюється  у виконавця або за місцем експлуатації виробу.

Місце виконання замовлення визначається виконавцем, зважаючи на  складність   ремонту,   наявність  повторних   несправностей, необхідність проведення випробувань у стаціонарних умовах  ([1] пункт 3.2).


У виконавця ремонтуються телевізійні приймачі, місце установки  яких  знаходиться поза межами зони впевненого приймання телевізійного сигналу, телевізійні приймачі з розміром по діагоналі до 42 см, відеомагнітофони, відеокамери, музичні центри, портативна радіоапаратура, а також автомобільні радіоприймачі  та магнітоли  ([1] пункт 3.3).


Надані замовником  складові  частини,  блоки,  вузли  і комплектувальні  вироби  підлягають  перевірці на їх відповідність вимогам нормативних документів  ([1] пункт 3.4).


У  період  гарантійного  терміну відремонтованого виробу повторний його ремонт в обсязі замовлення здійснюється безкоштовно за пред'явленням замовником гарантійного документа.

Гарантійний термін подовжується на час перебування  виробу  в ремонті  ([1] пункт 3.5).


Відремонтовані вироби видаються замовнику після перевірки в його  присутності працездатності виробу в обсязі замовлення. Вироби видаються  з  пломбою  виконавця,  якщо  це передбачено нормативною документацією  ([1] пункт 4.1).


Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності до замовлення  ([1] пункт 4.2).


Гарантійні   терміни   на  надані  послуги  визначаються відповідно до чинного законодавства та  нормативних  документів  і позначаються у гарантійному документі  ([1] пункт 4.3).


Замовлення ПОВИННО видаватися замовнику з гарантійним документом, у якому зазначається дата видачі замовлення.

У разі заміни під час ремонту складових частин, блоків, вузлів і   комплектувальних виробів, які мають гарантійні зобов'язання їхнього виготівника,  замовникові видається документ, який засвідчує наявність таких зобов'язань  ([1] пункт 4.4).


Під  час  видавання  замовлення  замовнику  МАЮТЬ бути повернуті  всі  замінені за його рахунок складові частини,  блоки, вузли і комплектувальні вироби  ([1] пункт 4.5).


Назад в розділ

До змісту

Яндекс.Метрика