10.1.7. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ПОБУТОВОЇ РАДІОЕЛЕКТРОННОЇ АПАРАТУРИ
Нормативна база:
Приймання, оформлення та виконання замовлень проводяться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ бути оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому ([1] пункт 1.2).
На робочому місці приймальника замовлень ПОВИННА бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові.
У разі приймання замовлення і виконання його вдома в замовника працівник виконавця ПОВИНЕН мати посвідчення (картку), у якому зазначені його прізвище, ім'я та по батькові, а також реквізити підприємства чи фізичної особи, що надає послуги ([1] пункт 1.3).
Підприємства і фізичні особи (виконавці) ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність, ознайомити замовника з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг) ([1] пункт 1.4).
Замовлення оформлюється договором (квитанцією) ([1] пункт 2.1).
Під час приймання замовлення визначаються ознаки виробу, його оцінна вартість, які узгоджуються із замовником і позначаються у договорі (квитанції), що підтверджується підписом замовника ([1] пункт 2.2).
У присутності замовника під час приймання замовлення визначається перелік несправностей, які мають зовнішні прояви.
Остаточний перелік складових частин, блоків, вузлів і комплектувальних виробів, необхідних для виконання замовлення, встановлюється в процесі виконання ремонту й узгоджується із замовником ([1] пункт 2.3).
Вартість прийнятих у ремонт виробів установлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів з урахуванням терміну експлуатації і зазначається у договорі (квитанції) ([1] пункт 2.4).
Для надання послуги можуть бути використані складові частини, блоки, вузли і комплектувальні вироби, надані замовником, якщо вони відповідають вимогам нормативних документів ([1] пункт 2.5).
Послуги надаються відповідно до переліку та за цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків у готівковій або безготівковій формі визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання послуги або після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення) ([1] пункт 2.6).
При розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових операцій замовнику видається касовий чек кассиром (якщо є центральний розрахунковий вузол) або працівником виконавця, який має право доступу до реєстратора і свій власний код.
Разом з чеком замовнику видається другий примірник договору (копія квитанції) ([1] пункт 2.7).
При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому видається квитанція за формою № ПО-Р-1 ([1] пункт 2.8).
Надання послуги ПОВИННО проводитися відповідно до замовлення, діючих стандартів (перелік додається) та технологічних процесів (інструкцій), затверджених у встановленному порядку.
Терміни виконання замовлення узгоджується із замовником і позначаються у договорі (квитанції) ([1] пункт 3.1).
Ремонт виробів здійснюється у виконавця або за місцем експлуатації виробу.
Місце виконання замовлення визначається виконавцем, зважаючи на складність ремонту, наявність повторних несправностей, необхідність проведення випробувань у стаціонарних умовах ([1] пункт 3.2).
У виконавця ремонтуються телевізійні приймачі, місце установки яких знаходиться поза межами зони впевненого приймання телевізійного сигналу, телевізійні приймачі з розміром по діагоналі до 42 см, відеомагнітофони, відеокамери, музичні центри, портативна радіоапаратура, а також автомобільні радіоприймачі та магнітоли ([1] пункт 3.3).
Надані замовником складові частини, блоки, вузли і комплектувальні вироби підлягають перевірці на їх відповідність вимогам нормативних документів ([1] пункт 3.4).
У період гарантійного терміну відремонтованого виробу повторний його ремонт в обсязі замовлення здійснюється безкоштовно за пред'явленням замовником гарантійного документа.
Гарантійний термін подовжується на час перебування виробу в ремонті ([1] пункт 3.5).
Відремонтовані вироби видаються замовнику після перевірки в його присутності працездатності виробу в обсязі замовлення. Вироби видаються з пломбою виконавця, якщо це передбачено нормативною документацією ([1] пункт 4.1).
Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності до замовлення ([1] пункт 4.2).
Гарантійні терміни на надані послуги визначаються відповідно до чинного законодавства та нормативних документів і позначаються у гарантійному документі ([1] пункт 4.3).
Замовлення ПОВИННО видаватися замовнику з гарантійним документом, у якому зазначається дата видачі замовлення.
У разі заміни під час ремонту складових частин, блоків, вузлів і комплектувальних виробів, які мають гарантійні зобов'язання їхнього виготівника, замовникові видається документ, який засвідчує наявність таких зобов'язань ([1] пункт 4.4).
Під час видавання замовлення замовнику МАЮТЬ бути повернуті всі замінені за його рахунок складові частини, блоки, вузли і комплектувальні вироби ([1] пункт 4.5).