10.1.11. ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ПОШИТТЯ ШВЕЙНИХ І ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ, ВИРОБІВ ІЗ ШКІРИ, ГОЛОВНИХ УБОРІВ
Нормативна база:
Приймання, оформлення та виконання замовлень проводиться як у приміщенні (салоні) підприємства, що надає побутові послуги, так і в помешканні замовника.
Приміщення (салон) підприємства, що надає послуги, МАЄ бути оформлене відповідно до категорії підприємства, яка надається йому ([1] пункт 1.2).
На робочому місці приймальника замовлень ПОВИННА бути розміщена табличка з його прізвищем, ім'ям та по батькові.
При обслуговуванні замовника в його помешканні працівник виконавця, що надає побутові послуги, ПОВИНЕН мати посвідчення (картку), у якому зазначено його прізвище, ім'я та по батькові, а також реквізити підприємства чи фізичної особи, що надає ці послуги ([1] пункт 1.3).
Підприємства і фізичні особи (виконавці) ПОВИННІ забезпечити високу професійну етику обслуговування (культуру мови, доброзичливе ставлення до замовника, професійну грамотність, ознайомити замовника з вимогами нормативних документів, які належать до цих послуг) ([1] пункт 1.4).
Замовлення оформлюється договором (квитанцією).
Приймальник під час оформлення замовлення на пошиття виробів ПОВИНЕН надати замовнику професійну консультацію і узгодити з ним модель (ескіз, малюнок) виробу, розмір, фасон, матеріали, фурнітуру і т.ін., що підтверджується підписом замовника ([1] пункт 2.1).
Замовлення на пошиття виробів можуть оформлюватися як за зразками-моделями, затвердженими в установленому порядку, так і за індивідуальними замовленнями ([1] пункт 2.2).
Під час оформлення замовлення на пошиття та ремонт хутряних виробів і виробів із шкіри на зворотному боці шкіряної тканини замовник кульковою ручкою зазначає своє прізвище.
Хутряні вироби, що приймаються у ремонт, вимірюються за довжиною і шириною, а одяг за довжиною і шириною нижнього краю виробу та обводу грудей. Усі ці відомості, а також площа прийнятого в ремонт хутра зазначаються у квитанції ([1] пункт 2.3).
У ремонт не приймаються мокрі та забруднені вироби, а також вироби, що мають ослаблення тканини, яке неможливо усунути ([1] пункт 2.4).
Приймальник під час оформлення замовлення на ремонт виробів визначає відсоток їх зносу за наявності вад згідно з таблицею. Відсоток зносу виробу погоджується із замовником ([1] пункт 2.5).
Вади, які характеризують знос виробу |
Відсотки зносу |
Незначний знос виробу |
|
Вироби малозношені із незначними потертостями, скачуванням ворсу, зміною інтенсивності кольору, забрудненням та плямами, що не піддавалися пранню, хімічному чищенню або перефарбуванню і не мають пошкодження волокон та поривів |
20 - 30 |
Середній знос виробу |
|
Вироби ношені, вигорілі, потерті, прані, чищені або перефарбовані, із зваленим ворсом, мають незначні здири лицьового шару шкіри, витравлені місця від дії поту, хімікатів, світла і тривалого тертя, запали від порушення режиму прасування, відшарування та деформацію внутрішньої прокладки на комірах, манжетах, бортах, дірки на закритих ділянках, обтріпування на кінцях виробів |
40 - 50 |
Значний знос виробів |
|
Вироби реставровані, що піддавалися пранню, штопанню, хімічній чистці та перефарбуванню, мають значну витертість (лисини), розриви, дірки на відкритих ділянках, плями, що зіпсували колір та волокно тканини, значні здири лицьової поверхні шкіри |
60 - 70 |
Вартість прийнятих у ремонт виробів установлюється за погодженням із замовником або на підставі підтвердних документів і зазначається разом із відсотком зносу у квитанції ([1] пункт 2.6).
Послуги надаються відповідно до переліку та за цінами, затвердженими виконавцем. Порядок розрахунків у готівковій або безготівковій формі визначається виконавцем за погодженням із замовником (до надання послуги або після її надання, часткова оплата з остаточним розрахунком під час отримання замовлення) ([1] пункт 2.7).
При розрахунках із замовником через реєстратори розрахункових операцій замовнику видається касовий чек кассиром (якщо є центральний розрахунковий вузол) або працівником виконавця, який має право доступу до реєстратора і свій власний код.
Разом з чеком замовнику видається другий примірник договору (копія квитанції) ([1] пункт 2.8).
При розрахунках із замовником без застосування реєстраторів йому видаються квитанції за формами № ПО-В-1 (пошиття) та № ПО-Р-1 (ремонт) ([1] пункт 2.9).
Пошиття виробів може виконуватися як з матеріалів виконавця, так і з матеріалів замовника ([1] пункт 3.1).
Надання послуги ПОВИННО проводитися відповідно до замовлення, діючих стандартів та технологічних процесів (інструкцій), затверджених в установленому порядку.
Термінив виконання замовлення узгоджуються із замовником і позначаються у квитанції ([1] пункт 3.2).
Приймальник одночасно з видаванням замовлення ПОВИНЕН видати замовнику гарантійний документ, у якому зазначається дата видавання замовлення ([1] пункт 4.1).
Замовник МАЄ ПРАВО на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності замовленню ([1] пункт 4.2).
Гарантійні терміни на надані послуги визначаються відповідно до чинного законодавства та нормативних документів і позначаються у гарантійному документі ([1] пункт 4.3).
При видаванні замовлення замовнику повертаються залишки матеріалів, наданих ним для виконання послуги ([1] пункт 4.4).
У період гарантійного терміну виконавця дефекти, що виникли з його вини, усуваються безкоштовно ([1] пункт 4.5).